torsdag 4. august 2011

JERK THE PIKE part 1.

Tenkte jeg skulle begynne og dele min hobby med flere å se om kanskje enda flere fikk opp øynene for denne fantastiske fisken esox lucius (Gjedde) og jerkbait fiske!


Jeg har ikke holdt på med dette lenge, men er inne i mitt andre år som en seriøs gjedde fisker.Så ikke tro at når dere leser denne bloggen at jeg er altvitende om dette fisket, men jeg lærer stadig, fanger større og større fisk og er strålende fornøyd med det.

Hovedsakelig vil vel dette være en blogg om min jakt på den ultimate jerke gjedda!  På 10++++ kg.

Akkurat nå så står personligbeste på 8,9 kg, men jeg har fått æren og vært med på turer der det har blitt tatt gjedde opp til 15.80 kg og 128 cm lang. Dèt var en tur uten like!

Dette får vel være nok med introduksjon. Får heller begynne å dele mine opplevelser som vil komme oppdatert etter hver eneste fisketur. Så om det ikke kommer et innlegg en dag så har jeg mest sannsynlig ikke fått fisk å sitter og surmuler ;)

Og husk catch and realease folkens!

Andreas...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar